26.10.18

Сто тисяч!

Ні, це не назва п’єси Івана Карпенка-Карого, яку я забула взяти в лапки. Це — кількість переглядів цього блогу. Так-так, виявилося, що я, пишучи в основному для себе, таки стала типовою блогинею, яка зважає на статистику))) Але, тим не менше, від часу, коли я хвалилася п’ятдесятьма тисячами переглядів, минуло трошки більше року, й ось новий рубіж. Тішуся!)))

Отож я традиційно полізла порпатися в загальній статистиці переглядів. Хотілося б, звісно, якось порахувати, перевагу яким видавництвам віддаю, яким епохам, країнам, жанрам тощо. Ні-ні, я це все приблизно знаю, проте цифри — річ значно переконливіша, чи не так?)) Однак блогспот не дає подібної можливості, а натомість рахує, скільки разів прочитали той чи інший допис, звідки люди, котрі читають блог, тощо.

Отже, основні цифри. За три з половиною року існування цього блогу написано майже півтисячі відгуків на книги. Найбільше  читачів, зрозуміло, з України — понад сімдесят тисяч. Далі йдуть відвідувачі зі Сполучених Штатів, Росії, Литви, Німеччини, Франції, Польщі, Канади, Великої Британії та Білорусі. Це — перша десятка. Помічені також гості з Іспанії, Чехії, ОАЕ, Румунії і навіть Індії.

Найцікавіше — це книги, якими мої читачі цікавилися найбільше. Втім, цифри, як ви розумієте, попри свою переконливість, теж не дуже об’єктивні, бо якийсь допис висить тут уже три роки, а якийсь з’явився вчора, проте ТОП-10 книг має такий-от вигляд:

1. Наталя Зубарева "Вальс гормонів". Безперечний лідер, бо допис прочитали майже дві тисячі разів. І це приємно вдвічі, бо я за сумісництвом — перекладач цієї дуже корисної книги)))

2. Кент Гаруф "Наші душі вночі". От п’ятдесят тисяч тому цей роман був на першому місці. І за сумісництвом, я — його літературний редактор)))

3. Ісабель Альєнде "Японський коханець". Не дивуюся — дуже хороша книга американської авторки чилійського походження про японців (у тому числі), головна героїня якої — моя тезка. Ага, все заплутано)))

4. Ірина Власенко "Чужі скарби". А от допис про цю книгу свої майже тисячу переглядів набрав за три тижні. І роман того вартий.

5. Марія Жученко "Довкола світу з Фуагре. Атлас для найменших". Перша дитяча книга в цьому списку. До речі, понад півтисячі переглядів лише за тиждень.

6. Дара Корній "Сузір’я Дів". Ще одна чудова книга чудової української авторки.

7. Юрій Винничук "Аптекар". Про метрів — або добре, або... чесно)))


9. Ліна Жутауте "Фердинанд і Пух". Литва теж рулить — люблю її безмежно! І литовських авторів теж)))

10. Лю Цисінь "Проблема трьох тіл". Китайська фантастика — для врізноманітнення списку, який не закінчився, бо далі обов’язково буде ще багато-багато книг! Тож заходьте)))

А ще заходьте в мій інстаграм (@iryna_khomchuk), де днями розіграю й подарую одну з книг з цього списку, та в телеграм (t.me/saulelobis)— там щодня публікую нові цитати з тих творів, які саме читаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар