02.03.18

Наталя Зубарєва "Вальс гормонів"/ Наталья Зубарева - Вальс гормонов: вес, сон, секс, красота и здоровье как по нотам


Якби не щасливий випадок, я цієї книги ніколи не взяла б до рук. По-перше, обкладинка у неї якась аж надто кітчева. По-друге, я (на жаль чи на щастя, не знаю) не надто заморочуюся темами схуднення, правильного харчування та гламурної зовнішності. По-третє, всі оці рекомендації різних, за висловом авторки, #гурушмуру завжди видавалися мені якимись підозрілими. Ну, напевно, досить перелічувати причини, з яких я не взялася б за читання "Вальсу гормонів", оскільки я цю книгу прочитала. І тепер радитиму відкинути всі оті перелічені мною та інші причини й пошукати її, тим паче, що скоро вона має вийти українською.

Отож, чому книгу таки варто прочитати. Я не надто велика прихильниця книг-порадників про те, як стати щасливим/завести друзів/заробити мільйон/вдало вийти заміж/стати красунею тощо. Переконана, що, окрім власної волі особи, змусити її досягти цих та інших вершин людського духу і не лише не здатен ніхто. Проте часом для того, аби зробити перші (та й не лише їх) кроки, нам не вистачає інформації. Такої, яка, по-перше, допомогла б зрозуміти, як діють певні механізми, а по-друге, підказала б, у якому напрямку хоча б приблизно потрібно крокувати. Звісно, без доброї волі та регулярних дій навіть найціннішій інформації — гріш ціна, але це тема для іншої розмови. Крім того, Наталя Зубарєва — трохи нетиповий дієтолог. Вона насамперед жінка, яка точно знає, що і чому ми відчуваємо (бо ж лікар) і яка так само точно знає, як вкурвлюють всі оці розмови про те, що ти "мусиш, бо...", і нікого ні до чого не змушує. Авторка розкладає по поличках усі механізми гормональної саморегуляції організму, а потім пояснює, як ліпше зробити, аби всі вони працювали як годинник. Так само вона пояснює і те, чому стрілка вагів часом заходить далеко за ту цифру, яку ми вважаємо ідеальною для себе, і як повернути її назад. Але найбільше мені зімпонував заклик насамперед полюбити себе і дбати про своє здоров’я та зовнішність не для чоловіка/кавалера/сусідки/заздрісної колеги, а виключно для себе і лише тоді, коли це — твоє щире й істинне бажання. От після цього я ладна була читати і про розрахунок калорій, і про кардіотренування (хоча сама навряд чи за це візьмуся. Втім...))))

Перекладач Ірина Хомчук, вид Bookchef, 2018

Немає коментарів:

Дописати коментар