31.07.19

Маша Ворслав, Адель Міфтахова "Нормально про косметику" / Маша Ворслав, Адэль Мифтахова - Нормально о косметике

Знаєте, читала цю книгу й дивувалася: як можна було дожити до своїх -дцяти з добрим гаком років і не знати цього всього? Ну, тут чесно буде зауважити, що всього, про що написано в книзі "Нормально про косметику", мені наразі й не потрібно знати — в ній багато крутих, але специфічних відомостей для тих, хто напів- чи й геть професійно займається візажем. Однак відсотків 70 інформації ой як знадобилося! Й шкода, що вона не потрапила мені на очі років... ну, таки -дцять тому)))

Книга складається з двох частин. У першій — як на мене, найкориснішій — розповідається про догляд за шкірою (обличчя, тіла, рук). І так професійно, що мені, привченій чоловіком-науковцем не вживати слова "хімія" стосовно синтетичних продуктів, бо ж натуральні — також хімія, не було до чого прискіпатися. Чесно. Авторки — не просто модні інстаблогерки, а професіонали високого ґатунку, яким важливо не впарити вам черговий "ну дуже дієвий" засіб від целюліту, а розказати зрозуміло й дохідливо про те, що жодні (!) засоби, якими насичений ринок, нічогісінько з тим целюлітом не здатні зробити. Бо то нереально просто. Як і з розтяжками, до речі.

Однак із іншими проблемами, як-от пігментацією, акне, лущенням, та й тим самим старінням (від нього точно нікуди не дітися), косметика допоможе якщо не впоратися зовсім, то хоча б пом’якшити прояви. Яким чином? Оцього я вже не переповідатиму, бо то й спойлер, і "багатолітер"... Однак зізнаюся: моя поличка з кремами й масками значно поповнилася баночками й тюбиками, на яких я насамперед читаю склад, а вже потім те, що це за ТМ і скільки разів я бачила її рекламу по ТБ.

У другій частині дівчата-авторки по поличках розкладають декоративну косметику. Я з тих, хто пам’ятає круті "пітатєльні помади", які продавали з-під поли цигани і фарба з яких трималася на губах іще добу після того, як ти покрасувалася така вся гарна на дискотеці))) Тому для мене в цій частині було ну дуже багато нового. Оті всі тінти, кушони, каяли, керлери, хайлайтери тощо — це вже не просто незрозумілі слова, а... частина моєї оновленої косметички (от порівнюю олійний кушон-шейкер і ту циганську помаду, й розумію різницю)))) А ще тішуся, що племінниця-підліток точно знатиме, що то таке, бо я обов’язково подарую їй цю книгу. І її мамі — моїй сетсричці — прочитати "Нормально про косметику" також геть не завадить.

Переклад Ірини Хомчук, вид. BookChef, 2019

Немає коментарів:

Дописати коментар