20.07.19

Жульєтт Парашині-Дені, Олівер Дюпен "Банда піратів. Острів Дракона"

Результат пошуку зображень за запитом "банда піратів острів дракона"
Можете з мене посміятися, але маю кризу жанру: що написати про книгу із серії, про яку вже казна-скільки розповідаю?))) Повторюватися не хочеться, але й не занотувати в блозі прочитання чергової улюбленої синової історії також не можу, тому хоча б заголовок і картинку подивіться)))

А ще я от подумала, що трошки заздрю сучасним дітям: мені б у їхньому віці такий вибір якісної літератури з розкішними ілюстраціями й крутими видавничими прибамбасами (всі книжечки цієї серії, наприклад, прикрашені великими кольоровими скляними "діамантами" — в найліпших піратських традиціях)! Я, напевно, жила б у бібліотеках. Хоча зізнаюся: я й так там жила, щоправда, читала про... Але це — вже інша історія)))


Ілюстрації Жерома Пелісьє, переклад із фарнцузької Тетяни Склярової, вид. "Ранок", 2018

Немає коментарів:

Дописати коментар