04.12.18

Стефан Ґарньє "Думай і дій як кіт"/Stéphane Garnier - Agir et penser comme un chat

Я вже розповідала про своє недовірливе ставлення до книг, які буцімто спроможні змінити життя читача на ліпше. Я й досі переконана, що, крім самої людини, ніхто інший не в змозі вплинути на її життя. Однак часом нам ой як потрібен "чарівний копняк", хоча б для того, аби ми зрозуміли, що щось повинні змінювати в собі чи навколо себе, бо... 

Саме такого копняка й дає своєю м’якенькою, пухнастою, однак дуже міцною лапкою кіт Зіґґі, який живе вдома у Стефана Ґарньє й надихнув його на написання цієї невеличкої, проте дуже потужної за психологічним впливом на читача книги. Принаймні, я взяла на замітку більшість із сорока "котячих" порад і деякі з них намагаюся активно впроваджувати у своє життя, бо, як пише автор, "ніхто не зробить більше для вас, ніж ви самі".

Книгу можна сміливо розбирати на цитати, настільки влучні фрази у ній трапляються. Крім того, вона містить багато висловів видатних людей, у яких ідеться про котів. Я дуже люблю цих тварин, близько знайома з їхніми звичками, тому можу підтвердити: у котів дійсно є чому повчитися, й ліпше це зробити рано, ніж пізно)))

P. S. Ну от, відгук дописала, час подбати про себе — піду приготую трав’яний чай із медом або каву з кардамоном і корицею — саме те, що треба взимку.

P. P. S. Я не помилилася з роком видання — ви теж можете придбати книгу з майбутнього)))

Переклад із французької Вікторії Барської, вид. "Віват", 2019

Немає коментарів:

Дописати коментар