29.08.17

Кетрін Інгрем "Це Далі"/Catherine Ingram - This is Dali

"Хочу таку!" — вирвалося у мене, коли побачила фото й розповідь про цю книгу на ФБ-сторінці подруги. "Біжи на пошту", — написала вона мені за два дні, і я, звісно, побігла))) Тепер знаю точно, що полюватиму за всіма виданнями цієї чарівної серії, за переклад якої взялися у "Видавництві Старого Лева".

Відразу зазначу, що коли ви петраєте в мистецтві хоч трошки більше, ніж я, книга видасться вам нудною. Ну, може, й не геть нудною, однак нового й цікавого, гадаю, знайдете у ній геть мало. Біографія та основні віхи творчості Далі описані коротко, я навіть сказала б, скупо, бо скільки того тексту можна вмістити на менше, ніж 100 сторінках, більша частина яких до того ж зайнята ілюстраціями.

А отут хочеться зупинитися докладніше, оскільки це саме той випадок, коли малюнки не менш важливі, ніж у дитячій літературі. Комікси, схеми, карти, плани — художник не просто ілюстрував текст, а реалізував свій талант митця, неабиякий, скажу я вам, талант.

Маю ще одну книгу з цієї серії, отож далі буде, і це вже буде не Далі)))

Ілюстрував Ендрю Рей, переклад Ростислава Паранька, вид. "Видавництво Старого Лева", 2017

Немає коментарів:

Дописати коментар