31.08.17

Ганна Макуліна "Про що співає коник?

Ця яскрава книжечка із серії міні-довідкова "Світ тварин" прилетіла до нас поштою — ще один подарунок від чудового хлопчика Максима та його мами Ігорчику (і мені, звісно))) І подарунок вдався вельми вдалим та доречним, бо якраз цього літа син захопився комахами. Дорогою до садка ми роздивлялися та спілкувалися ледь не з кожним зустрічним жуком, а прохання мого юного натураліста: "Розкажи іще щось про комах!" уже вводило мене у ступор, бо я, здавалося, вичерпала усі свої далеко не енциклопедичні знання про їх життя, навіть згадавши однойменний роман Віктора Пелєвіна)))

Однак ця невелика, проте дуже змістовна книга, дала мені можливість не тільки перевести подих, а й збагатитися цікавою інформацією. Наприклад, про те, що бабки — найшвидші комахи у світі, що павуки — то геть не комахи, що бувають метелики, у яких навіть рота немає, аби їсти, бо воно їм не треба — все одно до вечора помирають...

Серія вийшла друком два роки тому, тож лишається сподіватися, що знайти інші її книги нам таки вдасться.

Ілюстрації В. Рижової, вид. "Ранок", 2015

Немає коментарів:

Дописати коментар