27.12.20

Джей Шетті "Думай як чернець. Посібник із досягнення внутрішньої гармонії" / Jay Shetty - Think Like a Monk: Train Your Mind for Peace and Purpose Every Day

Буддистське сприйняття світу чимось завжди мене приваблювало. Але я далека від того, аби  занурюватися в ті чи інші релігії й вірування (не знаю, на добре це чи ні), тож споглядала за картинками умиротворення якось здалеку. Й уся ця мудрість буддистських ченців була для мене чимось на кшталт цих картинок або сцен із фільмів, там, де ото гори, монастирі, дерева, з яких повільно падає листя, струмочки, в яких тече прозора вода й плавають риби. І поміж усім цим сидить абсолютно щасливий чоловік, бо він уміє насолоджуватися мінімумом. А я — ні.

Напевно, все так і залишилося б, якби до рук волею долі не потрапила книга Джея Шетті "Думай як чернець". Цей чарівний індус (на обкладинці це не так видно, тож раджу знайти й переглянути кілька відео)))) зумів легко й просто пояснити мені, чому ті чоловіки на тих уявних картинках мають такий щасливий вигляд. Зумів, бо сам був ченцем.

Історія автора однієї з найпопулярніших книг із психології позитивного мислення так і проситься на кіноекран. Бо коли хлопець із забезпеченої родини, з хорошою освітою, достойною роботою й визначеним майбутнім раптом кидає все це і їде в один із віддалених ашрамів, аби стати ченцем, — це хороший початок для фільму. Однак зараз не про нього, а про те, чим він ділиться зі слухачами свого відеоблоґу й читачами книги "Думай як чернець".

Наше життя — це, по суті, суцільний стрес. У сучасному світі інакше практично не буває. Тому цього стресу якось потрібно позбавлятися, уникати його, сприймати стресові ситуації інакше, й буде нам щастя. Здається, все банально. Так воно і є — все банально, але ой як непросто. І Джей Шетті знає це, а тому дохідливо й зрозуміло пояснює, що варто зробити зі своїм життям, аби воно стало гармонійнішим, щасливішим і спокійнішим. А головне — розказує, як саме це зробити. 

"Я не вірю в силу візуалізації — тобто в те, що події з наших думок здатні матеріалізуватися в реальний світ. Безглуздо мати намір і просто сидіти, нічого не роблячи й очікуючи, що бажане саме прийде нам до рук. Не варто й очікувати, що хтось раптом помітить нас, розгледить наш дивовижний внутрішній світ, візьме нас за руку й відведе на наше місце в цьому світі. Ніхто не створюватиме наше життя за нас", — пише автор "Думай як чернець". Мене особисто саме ці слова спонукали дослухатися до нього, бо він діло каже, на відміну від багатьох тих, хто закликає уявити себе щасливим, багатим і здоровим і переконує, що цього буде досить. Бо ж ні, не досить...

Переклад із англійської Ірина Павленко, вид. BookChef, 2021

4 коментарі:

  1. Привіт друзі, я Анна Андреева з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так хотів його через любов, яку маю до свого чоловіка, я запитав його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік. . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com............,,,,,,,,,,,,,,,

    ВідповістиВидалити
  2. ПРОФЕСІЙНИЙ ЛИКОВИЙ КАСТЕР, ЯКИЙ МОЖЕ ДОПОМОГТИ ВАМ З ЛЮБОВЮ, щоб терміново повернути свого колишнього коханого після розриву / розводу, навіть якщо ваша ситуація здається безнадійною! КОНТАКТ: WHATSAPP / VIBER +2347054019402 ЦЕ ДЕЯВНО КРАЩИЙ МАСТЕР ЗАКЛИНАННЯ ОНЛАЙН І ЙОГО РЕЗУЛЬТАТ 100% ГАРАНТІЯ ..

    Після чотирьох років стосунків з моїм хлопцем мій хлопець почав виходити з іншими дівчатами і виявляти мені холодну любов, кілька разів він погрожував розлучитися зі мною, якщо я наважусь допитати його про його роман з іншими дівчатами, я був повністю спустошений і розгублений, поки мій давній друг не розповів мені про заклинателя заклинань в Інтернеті DR WALE, який силами любовних заклинань допомагає людям у їхніх стосунках та шлюбі, спочатку я сумнівався, чи існує така річ, але вирішив це дати спробувати, коли я зв’язався з ним, він сказав мені все, що мені потрібно було зробити, і я зробив це, і він допоміг мені скласти Заклинання любові, і протягом 48 годин мій хлопець повернувся до мене і почав вибачатися, тепер він перестав виходити з дівчатами, і він є зі мною назавжди і по-справжньому. Зверніться до цього Великого заклинателя заклинань для ваших стосунків чи проблеми шлюбу.

    Ось його контакт ..
    Viber / WhatsApp: +2347054019402
    Електронна адреса: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я дуже вдячний доктору Вейлу. Протягом більш ніж п’яти років перебування у стосунках одного ранку у мене були проблеми з моїм партнером, і він розірвав зі мною, я була настільки спустошена, що мало не забрала собі життя, поки не зустріла д -ра УОЛА, який запевнив мене, що все збиралося бути добре. він сказав те, що мені потрібно зробити, що я зробив, і виконував усі вказівки, які він мені дав. І до мого найбільшого здивування після тижня роботи з ним. Кохання у моєму житті повернулося до мене, і ми так щасливі разом. Зверніться до нього, якщо вам потрібна допомога. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402

    ВідповістиВидалити
  4. Перш за все дякую доктору Айо за те, що він повернув мені коханого протягом 48 годин. Мені нема чого сказати, окрім як подякувати тобі та повідомити тобі, що я щаслива.. Мій коханий ставиться до мене краще, і тепер він проводить зі мною більшу частину свого часу, розповідаючи мені, як сильно він любить мене, ніж будь-коли раніше.. Якщо ти маєш будь-які проблеми з вашим коханцем зв’яжіться з Dr.Ayo електронною поштою: ( drayospell@gmail.com ) або WhatsApp +2347055691377 або viber, тому що він є рішенням будь-яких проблем у стосунках

    ВідповістиВидалити