28.05.19

Дмитро Кудряшов, Євген Козлов "Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку" / Дмитрий Кудряшов, Євгений Козлов - Администратор Instagram. Руководство по заработку

Книга потрапила мені до рук ну зовсім випадково. Оскільки знаю людей, котрі дійсно ведуть бізнес, і досить вдало, саме в Інстаграмі, вирішила ознайомитися з премудрощами такого заробітку.

Головне, що зрозуміла, — така діяльність не для мене. Чому? Та тому що все в тому вашому Інстаграмі працює за шаблонами, а я такого не люблю)) Тому ті, хто слідкує за мною в цій фотосоцмережі, можуть не дивуватися моїй там інертності))) Мене не надихає оце все: фото мають бути от такі, підписи — такі, тегів мусить бути стільки, а писати їх варто там-то, геолокації ставте скрізь, навіть якщо вас у тій геоточці й близько не було, зате хтось інший був, він по ній перейде, почитає вас і, може, лайкне, а може, навіть підпишеться, і тоді ви маєте все робити, щоб він не відписався, тому старайтеся, аби тому "хтосю" все у вас сподобалося, тобто забудьте про своє "я" й думайте про віртуального "когось", котрий має вас читати, лайкати, а то й купить щось або ж перетворить вас на крутого блогера, якому інші інстаграмери замовлятимуть рекламу, і ви таким чином заробите мільйон... 

Ні, це не для мене. Тож читайте мене в блозі та Фейсбуці, а в Інстаграмі я буваю рідко. Утім, там також можна читати. А ще в Телеграмі, от!))) Ну як жити без цих соцмереж, га?

п. с. А для тих, хто дійсно веде бізнес в Інсті, порад у книзі знайдеться достатньо))

Переклад із російської Олексія Довганя, вид. Bookchef, 2019

Немає коментарів:

Дописати коментар