26.09.15

Юстен Гордер "Світ Софії"/Jostein Gaarder - Sofies verden

Спочатку книга зовсім "не йшла"... Ну зовсім. Але, дотримуючись свого негласного правила про подужання чверті книги перед тим, як її відкинути, я захопилась. А дочитавши десь до середини, я так захопилася, що довелося гнати коней, аби швидше дістатися до розв'язки. Вона не розчарувала: сюжет такий парадоксальний, що фінал просто не міг бути типовим ну ніяк.

Проте цінність книги не в сюжеті, а в тому, що це - підручник із історії філософії, написаний для підлітків. Доступний виклад та сюжетна інтрига не дозволяють закинути цей "підручник" на найвищу поличку і - вуаля! - початкова філософська освіта в дитини у кишені))) Навіть я читала із величезним задоволенням і просто відчувала, як в голові розкладається по поличках усе те, що не змогли впорядкувати ані дві вищі освіти, ані аспірантура (на мій сором, звісно ж)))).

Не можу оминути увагою іще одну книгу цього скандинавського автора  - "Апельсинова Дівчина". Власне, я про неї вже розповідала, просто хочу відзначити: якщо у вас на часі пошуки літератури для підлітків, придивіться до Юстена Гордера.



Немає коментарів:

Дописати коментар