28.06.15

Вероніка Рот "Дивергент"/Veronica Roth - Divergent

У мене є негласне правило: якщо книга мені не йде/не подобається/не захоплює, я стійко читаю хоча б чверть обсягу, а тоді вже остаточно вирішую, дочитувати чи ні. "Дивергент" мені ледь удалося дотягнути до чверті. Чи то авторці не давали спокою лаври Сьюзен Коллінз та її "Голодних ігор", чи то руки чесалися написати абищо, чи ще щось, але такого плаского чтива я давно у руках не тримала. У фантастичному поділі людей на фракції не бачу жодного сенсу, ба - навіть логіки. Героїня - бліда тінь Кітніс із неперевершених (це натяк для тих, хто ще не читав) "Голодних ігор", точніше - якась пародія. В інших героях я заплуталася, бо вони зовсім невиразні, так, масовка для дівчинки...
Одним словом, я книгу дочитати не змогла...

P.S. Маю визнати: фільм-трилогія за цими книгами - досить цікава. Гарні зйомки, цікаві герої, захопливий сюжет. Тож книга - таки сценарій, а не роман))

Немає коментарів:

Дописати коментар